»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
»Zelo pomembno je, da z dokazano učinkovitimi preventivnimi aktivnostmi preprečujemo vsako poseganje po psihoaktivnih snoveh v obdobju otroštva in mladostništva. Čim zgodnejši je začetek uporabe psihoaktivnih snovi in čim bolj je uporaba pogosta, tem večja je verjetnost, da se uporaba nadaljuje in se razvije zasvojenost.«